Postępowanie pod nazwą "Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia" prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
Postępowanie pod nazwą "Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia" prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
Postępowanie pod nazwą "Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły." prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
Postępowanie pod nazwą "Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych" prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
Postępowanie pod nazwą "Remont auli w budynku internatu", przeprowadzane w trybie podstawowym bez negocjacji.
Dokumentacja postępowania znajduje się tutaj.
Dokumenty do pobrania:
SWZ.doc
zal_1_formularz_ofertowy.doc
zal_2_oswiadczenia.doc
zal_3_podwykonawstwo.doc
zal_4a_zobowiazanie.docx
zal_4b_zobowiazanie.doc
zal_5_oferta_wspolna.doc
zal_6_wykaz_robot.doc
zal_7_osw_dot_uprawnien.doc
zal_8_wzor_umowy.doc
zal_9_Opis_przedmiotu_zamowienia.docx
zal_10_PROJEKT_AULA (4).zip
zal_11_STWiOR_AULA.pdf
zal_12_Przedmiar_robot_AULA.pdf
Zalacznik_nr_17_do_umowy.pdf
informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie.pdf
informacja z otwarcia ofert.pdf
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
W dniu 25.07.2023 roku została zawarta umowa z firmą Intermax Jarosław Wojtasik i Wspólnicy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
dotyczącego zadania pn.: "Remont auli w budynku internatu"
Postępowanie pod nazwą "Remont auli w budynku internatu", przeprowadzane w trybie podstawowym bez negocjacji.
Dokumentacja postępowania znajduje się tutaj.
Dokumenty do pobrania:
SWZ.doc
zal_1_formularz_ofertowy.doc
zal_2_oswiadczenia.doc
zal_3_podwykonawstwo.doc
zal_4a_zobowiazanie.docx
zal_4b_zobowiazanie.doc
zal_5_oferta_wspolna.doc
zal_6_wykaz_robot.doc
zal_7_osw_dot_uprawnien.doc
zal_8_wzor_umowy.doc
zal_9_Opis_przedmiotu_zamowienia.docx
zal_10_PROJEKT_AULA.zip
zal_11_STWiOR_AULA.pdf
zal_12_Przedmiar_robot_AULA.pdf
Zalacznik_nr_17_do_umowy.pdf
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zadanie.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf
Ostrów Wielkopolski 16.06.2023r. L.dz. WSCKZiU.2121.17.A.2023
WYKONAWCY
Odpowiedź nr 1 na pytania dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z
2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na „Remont auli w budynku internatu”
ul. Limanowskiego 17 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer BZP: 2023/BZP 00246272/01
Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), przekazuje treść zapytań
otrzymanych od Wykonawcy wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego:
Pytanie Wykonawcy nr 1
„Proszę o informację czy Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji rysunkowej pokazującej zakres
prac elektrycznych i sanitarnych dotyczących pomieszczeń zaplecza auli. Rysunek PT1 pokazuje
wyłącznie montaż odwodnienia liniowego na zapleczu auli.”
Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 1
Zamawiający nie posiada dokumentacji rysunkowej pokazującej zakres prac elektrycznych i
sanitarnych dotyczących zaplecza auli.
Rysunek nr PT1 pokazuje oprócz odwodnienia liniowego na zapleczu auli również zlew
jednokomorowy, umywalkę oraz lodówkę.
Zamawiający wyjaśnia że zakres prac dotyczy remontu a dane niezbędne do realizacji prac
elektrycznych i sanitarnych w pomieszczeniach zaplecza auli określa: Opis przedmiotu
zamówienia, II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, 2. Roboty elektryczne, 3. Roboty sanitarne
oraz przedmiar robót (DZIAŁ 1, DZIAŁ 16, DZIAŁ 17). Remontujemy instalacje istniejące
w pomieszczeniach zaplecza auli.
Pytanie Wykonawcy nr 2
„W przedmiarze policzono wymianę 12 grzejników na auli oraz 1 grzejnika na zapleczu. Nie
uwzględniono 2 grzejników w hallu auli, które są zaznaczone jako do wymiany na rysunku PT1,
proszę o potwierdzenie czy one również podlegają wymianie.”
Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 2
Zamawiający potwierdza, że w zakresie rzeczowym przetargu nie uwzględniono 2 grzejników w
hallu auli, które są zaznaczone jako do wymiany na rysunku PT1.
Grzejniki zaznaczone w hallu auli na rysunku PT1 nie posiadają konkretnego oznaczenia typu,
mocy i parametrów temperaturowych i są poza zakresem rzeczowym niniejszego przetargu, nie
podlegają wymianie.
Hall auli zgodnie z rys. PT_1 jest generalnie poza zakresem rzeczowym.
Odpowiedź w imieniu Zamawiającego przygotował:
Paweł Orleański
Ostrów Wielkopolski 16.06.2023r. L.dz. WSCKZiU.2121.19.A.2023
WYKONAWCY
Odpowiedź nr 2 na pytania dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z
2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), na „Remont auli w budynku internatu"
ul. Limanowskiego 17 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer BZP: 2023/BZP 00246272/01
Zamawiający działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), przekazuje treść zapytań
otrzymanych od Wykonawcy wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego:
Pytanie Wykonawcy nr 1
„Dostawa, montaż - stalowa konstrukcja wsporcza ocynkowana, malowana proszkowo pod jednostkę
zewnętrzną klimatyzacji - proszę o określenie jaką podkonstrukcję oferenci mają wycenić ? tonaż,
rysunek poglądowy.”
Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 1
Oferenci mają wycenić w ramach jednostki zewnętrznej klimatyzacji podkonstrukcję wsporczą
adekwatną do tematu, systemową na poduszkach amortyzacyjnych zgodnie z instrukcją
montażu producenta klimatyzatora, która można domniemać zawiera rysunki poglądowe i podaje
„tonaż”, zapewne również odporną na całoroczne warunki atmosferyczne.
Pytanie Wykonawcy nr 2
„Brak w przedmiarach nawietrzaków podokiennych. - czy wchodzą w zakres oferty ?”
Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 2
Zamawiający nie potwierdza informacji Wykonawcy o braku w przedmiarze robót nawietrzaków
podokiennych.
Nawietrzaki podokienne 13 [szt.] zostały określone w poz. 91 przedmiaru robót.
Pytanie Wykonawcy nr 3
„Brak w przedmiarach wycieraczki - czy wchodzi w zakres oferty ?”
Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 3
Zamawiający potwierdza informację Wykonawcy o braku w przedmiarze robót wycieraczki.
W/w wycieraczka jest na rys. PT_1 poza zakresem opracowania.
Odpowiedź w imieniu Zamawiającego przygotował:
Paweł Orleański
Postępowanie pod nazwą "Adaptacja mieszkania służbowego w budynku internatu na pracownię opiekunki dziecięcej wraz z zakupem pomocy dydaktycznych i wyposażeniem", przeprowadzane w trybie podstawowym bez negocjacji.
Dokumentacja postępowania znajduje się tutaj.
Postępowanie pod nazwą "Wymiana słupów oświetleniowych wraz z założeniem nowej linii kablowej", przeprowadzane w trybie podstawowym bez negocjacji.
Dokumentacja postępowania znajduje się tutaj.
Postępowanie pod nazwą "Przebudowa pomieszczeń budynku szkoły z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych", przeprowadzane w trybie podstawowym bez negocjacji.
Dokumentacja postępowania znajduje się tutaj.
Ostrów Wielkopolski: 27.09.2018 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o wykluczeniu wykonawców i odrzuceniu ofert.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Ostrów Wielkopolski: 09.08.2018 r.
Ogłoszenie nr 602672-N-2018 z dnia 2018-08-09 r.
siwz 9 08 2018
Załacznik - 448_ST_STWIOR (1)
Załacznik - CO_STWiOR_448 (4)
Załacznik - Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załacznik - Przedmiar robót - budowlany
Załacznik - Przedmiar robót - elektryczny
Załacznik - Przedmiar robót - instalacja c.o.
Załacznik - STWiOR_Ostrów
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500193612
Zmiana SIWZ 1
Projekt budowlany cz. 1
Projekt budowlany cz. 2
Projekt budowlany cz. 3
Projekt wykonawczy cz. 1
Projekt wykonawczy cz. 2
Projekt wykonawczy cz. 3
Projekt wykonawczy cz. 4
Kosztorys budowlany
Kosztorys elektryczny
Kosztorys sanitarny
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2 nr 500203255
Zmiana SIWZ 2
Informacja prawa zamówień publicznych